вівторок, 13 листопада 2018 р.

Авіакомпанія попросила в пасажирів, щоб вони скинулись, хто скільки може на ремонт літака

Цікава ситуація трапилась вчора 12 листопада в Пекіні. У літаку польської авіакомпанії LOT після приземлення їхнього Boing 737 Dreamliner було виявивлено несправність.
Після 10 годин, поломку вдалось полагодоти, але виявилось, що грошей для оплати ремонту бракує.
Згідно з свідченнями очевидців, працівник відповідальний за розрахунок не мав потрібної кількості готівки, і екіпаж літака просив гроші у пасажирів, які очікували, щоб полетіти цим рейсом з Пекіну до Варшави.
Ще вчора в авіакомпанії заперечували такий випадок. Сьогодні ж виявилось, що працівник Боїнга, який ремонтував літак запросив оплату тільки готівкою, що ускладнило питання.
Речник PLL LOT вибачився за таку безглузду ситуацію:
"– Працівник Боїнга не мав права цього робити, наші розрахунки є тільки безготівковими. Наш же працівник хотів прискорити виліт рейсу, що і так дуже запізнювався до Польщі, однак ніколи не повинен був залучати пасажирів до збору коштів, це була виключно його ініціатива, ні з ким про це не розмовляв і не консультувався": – сказав Адріан Кубіцкий

Літак приземлився в Варшаві о 22-й годині, перед всіма пасажирами вибачились, та повернули кошти, а також надали ваучери знижок на наступні рейси, окрім того пасажири отримають компенсацію за 10-ти годинну затримку.

Джерело: fly4free.pl

Немає коментарів:

Дописати коментар